sobota, 21 grudnia 2013

Alterowane pudełka - bombki / Altered box baubles

Podczas pracowej wigilii wszyscy dostaliśmy małe pudełka czekoladek Lindt. Gdy tylko je zobaczyłam, wiedziałam, że będę musiała 'coś z nimi zrobić'. Wyprosiłam więc puste pudełka od tych, które swoje czekoladki pożarli na miejscu i oto jedno z alterowanych pudełek, które może służyć za opakowanie właściwego prezentu oraz później jako bombka.

At out office Christmas party everyone received a box of Lindt chocolates. As soon as I saw the box, I knew I had to 'do something with it'. I begged for the ones my colleagues emptied out on the spot and here is one of the altered boxes, which can serve both as packaging for the proper gift and later as a Christmas decoration.

Użyłam tuszy alkoholowych, złotej farby akrylowej, Glossy Accents, Distress Glitter i przepięknego metalowego kwiatka, który 'zrobił' mi całą dekorację.

I used alcohol inks, gold acrylic paint, Glossy Accents, Distress Glitter and a beautiful metal flower that 'made' the entire embellishing for me.





9 komentarzy:

  1. pięknie "przerobiłaś" to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie te pudełka( a raczej ich przemiana ) kręcą-Twoje wyszło pięknie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Agniesiu,przepiękne! Cudowna ozdoba-coś z niczego!Masz świetne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki! Cieszę się, że się podoba! To już poleciało do nowej właścicielki w ramach (przed)świątecznego obdarowywania, ale mam w planach więcej. Może nawet przyjdzie mi dokupić czekoladek, nie zmarnują się. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko! Pozdrawiam serdecznie świątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! W Twojej wersji prezentują się znacznie lepiej :-)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, ale fajne!!! Po zmianie w twoim wykonaniu wygląda dużo ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń