sobota, 1 marca 2014

SanDee&amelie's Steampunk Challenges - Design Team project

Dzielę się dzisiaj dobrymi nowinami. :) Od marca mam zaszczyt dołączyć do Design Teamu bloga wyzwaniowego SanDee&amelie's Steampunk Challenges! Już od jakiegoś czasu prace, które oglądam na tym blogu (zarówno inspiracje DT jak i prace biorące udział w wyzwaniach) są dla mnie ogromną inspiracją. Teraz mam nadzieję dołożyć do tych inspiracji swoje trzy grosze. :) Jestem bardzo szczęśliwa, mogąc dołączyć do tak zacnej międzynarodowej steampunkowej drużyny.

Sharing some wonderful news today. :) Starting March, I have the honour of joining the Design Team at SanDee&amelie's Steampunk Challenges blog! For some time now the projects I've been admiring on the blog (both DT projects and participants' entries) have been a great inspiration for me. Now I hope to give back. :) I am so happy to be be able to join such a wonderful international steampunk team. 


Zapraszam Was więc na marcowe wyzwanie, które odbywa się pod hasłem 'Przezroczystości'. Interpretacja dowolna, format pracy również (oddzielnie zgłaszamy prace 'płaskie' i przestrzenne). Ja stworzyłam steampunkową łąkę - pomalowany na zielono blejtram pokryłam elementami mechanizmów i trybikami i na przezroczystych okładkach do bindowania nastemplowałam latające stworzenia. Jedna ze świnek lata nad łąką za pomocą przezroczystego paska-wysięgnika. :) Gorąco zapraszam na bloga po więcej pięknych 'przezroczystych' inspiracji i do podjęcia wyzwania!

And here I am to invite you to our March challenge, whose theme is 'Transparency'. As far as interpretation is concerned - anything goes and you can create any kind of project you like (there are separate collections for 2D and 3D entries). I created a steampunk meadow - painted a canvas green and filled it with clockwork elements and gears and stamped flying creatures onto acetate. One of the pigs is flying above the meadow thanks to an acetate strip. :) Step by the blog for more beautiful 'transparency' inspirations - I hope you take up the challenge!







9 komentarzy:

  1. It's sooo great to have you with us now, Agnieszka!
    And your imaginative and fantastic meadow prooves the decision to ask you to join our team more than right! I LOVE this one to bits and can't get enough of all the wonderful details!

    Big hug,
    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Claudia! Love to be joining the team! :)

      Usuń
  2. Totalny odjazd:) Bardzo mi się ta łąka podoba:) I latające świnie także:)
    I gratuluję Ci oczywiście dołączenia do DT:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna praca! Bombowy pomysł, a świnia jest po prostu genialna ;) I oczywiście gratuluję dołączenia do dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  4. masakrycznie cudowne, jestem pod wrażeniem pomysłu i jego realizacji :) no i gratulacje :) a te świnki ze skrzydełkami to co to za stempel? od dawna marzę o świnkach skrzydlatych, ale oprócz grafik nic nie trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Świnia Graphic 45, stemple do kolekcji Olde Curiosity Shoppe, niestety już wycofane, nad czym ubolewać będę do końca swych dni, bo resztek można szukać już chyba tylko na ebay'u. :(

      Usuń
  5. great idea with many interesting details, Hugs Kerstin

    OdpowiedzUsuń
  6. Totally imaginative! What a fantastic idea, I love it!! Maura

    OdpowiedzUsuń