piątek, 13 lutego 2015

Szafka czarownicy / A witch's shelf

Chyba jednak nic mnie tak nie rajcuje, jak projekty 3D. :) Wycinankowy shadowbox długo czekał na swoją kolei, ale w końcu doczekał się wypełnienia całym mnóstwem przysłowiowych szpargałów, pomiędzy którymi znalazły się między innymi zalterowane buteleczki z najróżniejszymi magicznymi miksturami. Lubię takie dłubanie w drobiazgach. :)

It seems nothing gives me more of a kick than 3D projects. :) The shadowbox from Wycinanka waited its turn for quite a while, but it finally got filled with an abundance of the proverbial knick-knacks, of which some were also altered bottles with magical ingredients. Messing with tiny trinkets is what makes me tick. :)













18 komentarzy:

  1. Świetna w każdym szczególe :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!! :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, gorgeous Agnieszka soo many wonderful and very creative items!! A festival for my eyes!! Enjoy your weekend!

    OdpowiedzUsuń
  4. kobieto!! ja mam ochotę napić się tych wszystkich brokacików.... i pojechać w podróż dookoła świata! cudnie to połączyłaś wszystko! aż sobie muszę zrobić shadow jakieś bo mi leży jeden od czasów jakiegoś tam poliszkitu;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Sądząc po etykietkach kosztowanie zawartości może być szkodliwe... bardzo polecam shadowboxy, to takie małe światy 3D zamknięte w niewielkiej przestrzeni...

      Usuń
    2. no wiem! ale ze mnie taka trochę julia...;p

      Usuń
  5. Aga, wyszło bosko:) Jestem zachwycona, a mój wycinankowy shadow box wciąż leży i czeka na swoją kolej -a tak prawdę mówiąc to nawet go nie złożyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam kogo wywołać, coś wspaniałego! Niesamowicie wystylizowałaś bazę, a detale olśniewają :) Ja nadal nie mam odwagi wziąć się za shadowbox, a teraz to już całkiem jestem onieśmielona. Idę w górę ogladać jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ to frajda zaglądać do poszczególnych przegródek.W każdej czeka coś niesamowitego i pomysłowego.Porażającą ilośc buteleczek ozdobiłaś.Pędem kończę swój shadowbox:)) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu absolutnie i niezaprzeczalne uwielbiam <3 jest wspaniały, z każdym kolejnym Twoim shadowboksem zachwycam się coraz bardziej :) a ten robi dodatkowe wrażenie przez duży rozmiar, dzięki czemu tyyyyle w nim skarbów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki, kochane! Super, że się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello,
    Wow, Is gorgeous!
    I'm sorry, I don't speak English
    So very beautiful creation
    Bye

    ADA

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Czad!!!
    Wyszło genialnie, choć cieśnie mi się jeszcze lepsze słowo na to co widzę ale się opanuję :D Jest genialne! <3

    OdpowiedzUsuń